Szkolenia Warszawa

Szkolenia Warszawa

Szkolenia to we współczesnym świecie biznesu jedyna droga do podnoszenia swoich kwalifikacji, zwiększenia efektywności, a tym samym pozyskaniu klienta czy samorozwoju. Młodzi, ambitni ludzie zdają sobie sprawę z tego, jakie korzyści przynoszą szkolenia, ile sami mogą z nich czerpać i jakie profity przynoszą dla organizacji. Odpowiednio opracowane szkolenie może przynieść naprawdę wymierne korzyści. Oto lista najpopularniejszych szkoleń organizowanych w Warszawie.

Pozyskiwanie nowego Klienta na zimnym rynku

Szkolenia WarszawaSzkolenie skierowane jest do osób zajmujących się pozyskiwaniem klienta na zimnym rynku. Celem spotkania jest zapoznanie się z dostępnymi metodami, które pozwalają nawiązać skuteczną relację i przełamać bariery z potencjalnym klientem oraz jak wpłynąć na potrzeby pozyskanego klienta. Szkolenie składa się z kilku tematycznych modułów, a jego przejrzystość i etapowość pozwala dogłębnie poznać omawiane treści i poprzez praktyczne ćwiczenia, łatwo przenieść zdobytą wiedzę do pracy .

Szkolenie menedżerskie: Komunikacja z podległym zespołem

Wartość komunikacji w zespole jest najważniejszą kwestią w drodze do sukcesu. Błędy przepływu informacji między przełożonym a podwładnymi mogą przynosić przykre skutki, niwelujące czasochłonne i złożone prace zespołu. Szkolenie pozwala zrozumieć elementarność i zasady prawidłowej komunikacji oraz jej znaczenie dla zespołu. Trening prowadzony jest przez doświadczonych trenerów.

Obrona przed manipulacją w trakcie negocjacji handlowych

Negocjacje to lwia część biznesu, od których często zależy pozycja, nowe zlecenia i wiele ważnych czynników danej firmy. Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom strategii negocjacji, opracowanie indywidualnego schematu negocjacji oraz zapoznanie z możliwymi manipulacjami i uwrażliwienie na ich rozpoznawanie. Modułowość szkolenia pozwala na efektywniejsze przyswajanie omawianych treści i szczegółowe ich zapamiętanie.

Podnoszenie efektywności pracy handlowca

Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się bezpośrednio sprzedażą oraz pracowników działu obsługi klienta. Celem treningu jest przekazanie istotności organizacji pracy własnej i podkreślenie wartości czasu oraz strategii organizacji czasu własnego. Przesłaniem szkolenia jest to, że podniesienie własnej efektywności przekłada się na osiągnięcia zawodowe. W trakcie zajęć uczestnicy zapoznają się z powszechnymi dystraktorami, metodami planowania, efektywnej realizacji planów i samokontroli, która przynosi dalekobieżne skutki.