Szkolenia Kraków – cena

Szkolenia Kraków – cena

Branża szkoleniowa w Krakowie ma się dobrze, a pracodawcy mają szerokie spektrum możliwości w temacie doszkalania swoich pracowników i poprawy ich kwalifikacji, zarówno miękkich jak i typowo sprzedażowych. Poniżej krótki przegląd krakowskiej oferty, przykładowe tematy, spodziewane efekty, a także – jakich cen można się spodziewać.

HR i szkolenia miękkie

Nowy trend w działaniach Human Resources ma na celu rozwój pracownika nie tylko w kierunku efektywnej realizacji konkretnych działań, ale również posiadającego pożądane cechy psychologiczne i zadowolonego z tego, co robi. Praca w zespole, a w szczególności kierowanie nim czy bycie liderem niesie za sobą wiele wyzwań. Wśród interesujących i bardzo potrzebnych tematów szkoleń w zakresie kompetencji miękkich znajdziemy m. in.:

  • zarządzanie czasem i planowanie – szkolenia tego typu pozwalają spojrzeć na czas i zadania realizowane pod jego presją z innej strony, uczą unikania błędów związanych ze stresem i nieumiejętnym organizowaniem pracy;
  • prezentacje i wystąpienia publiczne – temat rzeka, który wciąż wymaga pogłębiania. To nie tylko sposoby, jak dobrze zaprezentować się przed innymi, ale również metody radzenia sobie ze stresem, sposoby relaksacji oraz przygotowywania wystąpień;
  • motywacja i wiara w siebie – niepewny siebie menedżer często przekłada swoje lęki na zespół, destrukcyjnie wpływając na działalność całej firmy. Dlatego tak istotne jest, aby poznać sposoby radzenia sobie z negatywnym, często przerysowanym postrzeganiem siebie w środowisku pracy.

Szkolenia sprzedażowe

Sprzedaż to studnia wiedzy bez dna, a z dnia na dzień pojawiają się coraz to nowe sposoby i teorie dotyczące skutecznego pozyskiwania klientów, prezentacji oferty czy negocjacji. Wśród popularnej w Krakowie tematyki, znajdziemy:

  • techniki sprzedaży – ich znajomość pozwala znacznie zwiększyć skuteczność sprzedaży, a bardziej zaawansowane szkolenia uczą, jak wdrażać je w praktyce;
  • pozyskiwanie klienta oraz organizacja sprzedaży – pierwszy, nierzadko uznawany za najtrudniejszy etap pozyskiwania i poszerzania bazy klientów wymaga wiedzy, a następnie wdrażania jej w praktyczne działania. Szkolenia pozwalają poznać skuteczne sposoby, jak stworzyć solidną bazę klientów i zwiększyć sprzedaż;
  • obsługa klienta – dobra relacja z klientem to połowa sukcesu, dlatego warto zapoznać się z teorią związaną z profesjonalną obsługa klienta.

Średnia cena szkoleń w Krakowie z zakresu sprzedaży czy umiejętności miękkich oscyluje w granicach 500-1000 złotych netto za jedną osobę. Nierzadko firmy oferują zniżki w przypadku większych grup.

Chcąc podnieść swoje kwalifikacje z umiejętności miękkich lub sprzedażowych koniecznie zapoznaj się z ofertą firmy szkoleniowej GenWhy.